BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 23, 2010

22.5.2010

alhamdulillah..akhirnya dah seminggu lebih aku balik ke rumah..sepanjang seminggu ni banyak benda dah aku buat..p yang pastinya benda yang berfaedah la..hahahaha...lgipun seminggu ni tinggal kat kampung jadi aktiviti pun agak terbatas...aku pun asyik duduk kat rumah xbuat papa..hujung minggu je balik kuching..sekarang kat kuching la...heee....tadi g jalan2....banyak sangat kenderaan kat jalan sampai buat aku jadi rimas...huhu...:(

erm....ada sorang kawan aku ni..aku dah layan dia sehabis baik..tapi sebab tertentu aku mengalah dalam beberapa hal tu..smpai aku kata xpayah duli kat aku lagi..pastu dia btul2 x duli aku..aku xsangka gak dia btul2 xduli..hahaha..pdan muka aku..aku memang nak kwan ngan dia tapi tiap kali kami contact aku rasa aku ni macam kacau hubungan dia dengan seseorang je..sebab tu aku kata xyah duli aku..maybe dia nak fokus layan orang yang dia dah ada..xpela..aku pun terima je la kalau itu yang terbaik untuk semua ..walaupun aku rasa sedih hilang kawan mcam dia...p apa bleh buat..aku xkan paksa orang jadi kawan aku....kalau orang bahagia aku pun bahagia walaupun ada sdikit terluka..heee..hari tu aku mesej dia xbals pun msej aku...lgsung xblas..xpela..maybe dia busy or dia ada mslah sendiri...xpela...dia xblas mesej aku, aku still boleh doakan kebahagiaan dan keselamatan dia..kalau aku ada dekat dengan dia sekalipun Allah x redha masih jgak dia bleh kna timpa sesuatu..baik aku minta tolong Allah jaga dia..kalau aku nak jaga dia belum tentu dia selamat..apela sangat kuasa aku sebagai manusia ni...x berkuasa langsung...apa apa pun moga dia hidup dengan bahagia lepas ni...aku tetap akan anggap dia kawan aku sampai bila2...:)

0 comments: