BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 20, 2010

apa perlu aku buat??....

Pagi ni..aku bangun awal sangat...dengan niat nak siapkan semua report yang aku perlu hantar...tapi..dah berjam2 benda yang aku buat sedikit saja..satu kerja pun xsiap...huhu..aku rindu sangat2 suatu ketika dulu...aku mudah fokus buat kerja n suma kerja aku siapkan sebelum dateline...tapi sekarang semua kerja aku selalu tertangguh...aku sedih dengan diri aku sekarang...aku dah banyak berubah...aku rasa keadaan dulu lebih baik dari keadaan sekarang....ya Allah.....aku dah x kenal siapa diri aku sekarang ..

Sekarang study pun terabai...belajar hanya bila ada test.. bila aku nak study and aku xdapat faham langsung benda tu aku akan tutup buku dan x study lagi...kenapa aku jadi macamni..aku benci diri aku sekarang..sbb banyak kekurangan...xda benda yang aku dapat banggakan untuk diri aku..apa patut aku buat???...ya Allah tunjukkan jalan pd hambamu yang lemah ini ya Allah....:(

0 comments: