BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 1, 2010

1.4.2010

hurm...hari ni mood aku xberapa baik...mungkin sbb peristiwa mlm tadi..mlm tadi aku ada prjumpaan..aku xmarah sbb buat perjumpaan..mmg kalau sudah kerja berkumpulan memang perlu ada nya perjumpaan..tapi..aku sdikit marah sbb aku pergi perjumpaan tu tanpa aku ada buat apa..cuma duduk macam org bodoh sambil menenang kan diri..dan seterusnya lihat gelagat2 budak kat cafe yang bermacam2...

aku lebih suka kalau ada perjumpaan and ketua bagi kan tugasan masing2...apa yang perlu dibuat...sapa buat bahagian ni..sapa buat bahagian ni..n bila dah siap kumpul dan cantumkan semua bahagian tu...bukan kah cara itu lebih baik??..semua org akan rasa nikmat buat kerja n sedikit sebanyak dapat jugak ilmu dari situ...mlm tdi aku dari pkul 9.30 mlm - 11.30 mlm aku xbuat papa..memang hati aku dah panas sgt2 masa tu..ntah mengapa aku memang tidak suka situasi begitu...aku bukan x suka kerja berkumpulan tapi aku harap perlu kena dengan gaya nya...

malam tadi aku macam duduk n jaga diorang buat kerja..apa mksud semua tu..sedikit sebanyak aku memang macam budak malas malam tadi..memang aku malas kalau keadaan nya jadi macam tu..aku xsuka.memang xsuka..sebab tu aku suka lagi kalau sama kumpulan dengan group perempuan aku lebih tenang nak buat kerja n xbanyak masalah..aku senang nak buat kerja n semua nya senang..:(..

memang macam aku xpandai bergaul..tapi nak buat macam mana..aku mmg begitu..dari sekolah aku memang rapat ngan bdak perempuan..lgi2 dulu aku sek agama jadi batas lelaki perempuan memang dititik berat...mybe tu salah satu sebab knapa aku xdapat bergaul sangat ngan lelaki..p apa2 pun aku lebih selesa begitu..selamat dari segala2 nya...pasni ada klas..ada presentation..harap2 group kami org dapat buat yg terbaik..

0 comments: