BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 3, 2010

3.4.2010

hari ni aku gduh ngan sorg kwn ku tu..aku xtau ape mslh dia..dia asyik gossip2 kan aku dgan bdak klas kmi org tu..dia tau aku xsuka bnda2 mcm tu lg jgak dia kcau..dah brapa hri dah aku tahan sbar..aku x on fb sebab nak elak dari bgaduh..p bila aku buka fb asyik hal yg sama je dia borak..aku rimas,lemas suma ada...aku dah gtau kalau aku sound nanti ada org kcil hati..dia plak kcau2 lagi..smpai aku keluarkan satu ayat tu..dia nak marjuk plak..kalau perempuan xpa la..ni laki....geram batul aku...salah aku ke..dahla aku risau dengan study aku,final aku...mslh tu mslh ni..ni dia plak nak cri msalh...huh..

mase aku mls nak lyn tu aku balas komen smpai dah xde nada gurau g dah..xde ketawa2 mcm yg biase aku buat..xkan la tu pun xpham..n bila dah kecil hati dia pulak salahkan aku gtau mcam tu la perasaan dia kena kacau aku dulu..ape plak mslhnya smpai buka cerita dulu2..bila dah kecil hati nak jatuhkan kesalahan kat org pulak..kalau memang aku ni jahat sangat fine..pasni xyah la nak kwn ngan budak jhat mcam aku...xdela dia nak kcik hati ke apa..hal dia hal dia ..peduli ape aku dia nak buat ape..nak rase ape..janji aku xda mslah..sebab tu aku xsuka kwn ngan budak laki ni..mgada - ngada je lebih.......xsuka!!!..
geramnya aku...kalu ngan pmpuan senang je nak kwan..laki ni payah la....dahla aku ni memang xbrpa minat nak kwn ngan laki..ada plak kwan laki buat cmne plak..smpai bila la aku ni nak ok ngan bdak2 laki..Allah ngan aku je thu perasaan aku skrg ni...eeeeeeeeeee..geram..rase nak delete je bdak laki dlm fb aku..lgipun bukan ada hal pnting nak jdi kwn diorg...:(

0 comments: