BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 21, 2010

21.4.2010

agak lama aku x menjengah ke blog ni..al maklumla busy dengan study..tyme nie aku tgah final..smlm bru lepas 1 pper..hbungan etnik..moga2 Allah luluskan aku dengan cemerlang sem ni..:)..aku dah brusaha..skarg cuma tggal doa n tawakkal je..tnpa Allah skuat mna kta usha pun blum tntu dpt kcermlgan..yg pnting keberkatan dan keredhaan Allah..sekarang aku dah tau apa aku nak dlm hidup aku..aku nak study sungguh2..cpat2 blik srwak..kja...bleh luangkan msa n mak n apak ku..sungguh aku rndu sgat kat diorang..bila study jauh2 ni..bru trasa ckit sayang aku kat diaorang...aku rndu nak urut bdan mak yg sllu pnat2 blik kerja..aku rndu nak gnti apak drive bila dia xlarat...aku rndu dgan muka mak yang senyum lihat kerenah kami org adik beradik.aku rndu dgan gurau apak yg lucu...rndu sgt2..kalau diizin Allah aku dh blik dh 24 hb ni sbb nak g knvo..tapi mungkin ada hikmah aku xdpat pgi...maaf mak maaf apak xleh tgok ikin knvo tyme diploma..p ikin jnji tyme degree ni ikin msti bwak mak apak knvo k..:)..insyaAllah..kalau nak di bri markah tahap aku sekarang blum dpat lg nak d kategori anak yg solehah..byk sgt kekurngan aku..tapi...aku akan cuba jadi anak yang baik pd mak apak..aku hanya nak sayang diorang sepenuhnya sblum aku sayang kat org len..lagi pun sayang org len blum tntu dapat phala mgkin dosa yg mnjelma..sayang ibu bpa akan dpat pahala.."ya Allah jgn la kau jtuhkan hati ku pada hambamu sebelum aku dapat jdi anak yang solehah pada ibu bapa ku ya Allah"..sungguh begitu banyak lagi perkara yang aku ingin buat n kongsi bersama mereka...blum cukup lagi jasa aku pd mreka..mmg aku xkan mmpu mmblas jasa mreka yg dh bsush payah tapi aku nak buat yang terbaik untuk mereka...zaman sekarg aku lihat byk anak2 muda yang dah xhormat pd ibu bpa diorang..ckap pun kasar..klu di mnta tolong marah lagi...knpa nak buat org tua yang dh berkorban utk kta mcm tu...xkasihan ke..moga2 kta suma diselamatkan dripada jdi mcm tu...nauzubillah..i love you mummy!!!!..i love you daddy!!!...love 4 ever..:)

0 comments: